19/2-2011

hej §
idag har ja och nattah varit i stallet typ hela eftermidan :)
det har varit kul men kaaaaallt (a) ;oo
menmen, sånt är livet xD
idag när vi red santana så gjorde vi "dressyr" hehhhe, de gick inte så som ja ville ^^
men sen när nattah skulle rida då gick det allt xD
men hon är ju en mycket mer rutinerad ryttare än mig,
för hon tar ju privatlektioner och sånt flera dagar i veckan,
medans får man sjävl ta hjälp av sina kompis xD
men, ska kolla med pappa och mamma om ja kan börja ta dressyr lektioner för nån en-tre gånger i veckan :)
ah, nu sk ja åter gå till dagens pass,
det gick ju bättre och ja kunde fokusera mycket mer idag än vad ja kunde igår ;)
hahhhahahah.
jag kunde få ner santana på tygel och arbeta med han några gånger shiit bra men då skulle ju självklart nattah gör något annat elr titta bort elr inte orka ta upp kamerna xD
så, ah, det blev inte så många bra bilder men det blev väligt många fina bilder :D<3
TACK NATTAH FÖR ATT DU ORKA & KUNDE FOTA MIG IDAG :D & samtidigt ha en lektion (a) <3
duktig flicka ^^<3
men ja kunde sitta hela tiden ner i traven nu och så kunde ja ta en lugn galopp men vi ska träna mer på det för santana orkar inte hålla i galoppen nu på volt ... fast det är ju bara på ängen xD
menmen.
men det blir och träna på detta nu hela nästa vecka nu iaf :D
men nu kommer en liten bildbomb på mig och santana, och de kanske kommer några bilder på nattah också :) <3

puss & kram (L) 


jag & santana i början av passet  <3 

ja och bäbbis i början av passet tränar balanesn (a)<3

jag och santana, ja tar ner stigbyglarna :*<3

ja tar min "lugna" galopp på santana ^^<3
 
skritar med santana <3

trava på santana :D <3

trava på bääbiisen (a)<3

nattah, skrittar av han :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0